今日,
同佐菇菇同包包出街..
都幾好玩ga...
不過,
我地差5多行佐5粒鐘..
超累...
中途去佐公園玩千煍...
我係咪好童真呢...^^
跟住佢地又叫我玩下電話...
咁我咪玩下lo..
點知果個人既答覆
令我有點o..
我地講下講下...
佢地無啦啦叫我去游水..
本來都幾好ga..
因為我都好鐘意游水..
but最閉既係...
我件泳衣上次漏佐係大陸..
so我咪5多想去la...
+埋ㄚ媽都5知比5比..
但佢地又講到好吸引..
又話借泳衣比我..
咁我咪同ㄚ媽講下..
求佐ㄚ媽好耐..
ㄚ媽終於都比..
所以我地星期日..
去將軍O泳池游水..
你地去5去a..
一齊去a..
but我最後都決定..
自己出錢買多套泳衣
啊..
我D$$ a....
|