我係好人~
princghost84
暱稱: 好人一個@儀~
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sad
happy new year!!!
ocean park一日遊
佛山.
2010-11-14
文章分類
全部 (69)
考試... (3)
無聊中... (4)
未分類 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
鬼薰
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 108
今日人氣: 69
累積人氣: 2571
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


... ...- - 分類: 未分類

今日

冇數學堂

happy ~

今日社排

我地成班係到叫

不過5係向住打波D人

而是望住個裁判..

個裁判真係好靚仔ar!!!

最尾

好似我地社輸佐...

今日

同貓貓同凱盈姐同小喬去大快活食..

今日都算少功課...

起碼冇數學功課....

好眼訓....

zzzzzzzz......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

多謝你的答覆

令我終於有了決定....

只怕我仲未有決心.....

 

23

 






訪客留言 (返回 princghost84 的日誌)


lok1223 於 2009-12-07 03:45 PM 發表:
【ⓒⓞⓜⓜⓔⓝⓣ】
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX CM
Posted at 2009-12-12 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



menu2 於 2009-12-04 08:27 PM 發表:
蔡寶儀#________#
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =''
Posted at 2009-12-12 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki123_2005 於 2009-12-04 07:50 PM 發表:
SuP CoMM2NT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thx your cm~
Posted at 2009-12-12 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]