` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

24*10

今日又好晏先返學

返到課室就即刻溫習

好乖=)

之後Ph0eBe返黎`

系度畫畫=)

溫習堂*2`悶

測eng`難難難

溫習堂`畫畫-\/-

測ge0`簡單`

測埋聽日就測完lU;>

刊登時間:2007-10-24 04:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]