` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

2*10

返學```

3d有人帶咸書-0-``

俾人爆左出黎-33-`

好似記大過

maths`有3堂咁多

好彩都吾係好悶

事關個ah sir好可愛/33\`

re`周周發惡

第1次見-v-

鬧完又係變返咁

tsa`個2條友唔識英文

對住miss mcmanus`

口啞啞;;;事關吾知佢up乜*\/*

放學`wif思蔚

去左m記hea

陪佢等佢條仔;>

之後佢條仔到左

吾想做電燈膽

走左`自己返屋企=)

刊登時間:2007-10-02 05:42 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]