` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

25*9

返學`無咩野好做

調左位

miss太睇高我-v-

坐到超超超後

要去配眼鏡了t^t

放學去左青衣城hea wif思蔚

之後行海傍返屋企

之後出|\/||< lu

♥囍屎迪仔♥

♥♥囍王子♥♥

♥♥囍公主♥♥

刊登時間:2007-09-25 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]