` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

14*9

今日wif植木傻婆一起返學-v-

佢俾野灼傷`手手紅了`

可憐t^t

cih`忘記了帶書書*\/*

要罰企`好彩10mins=)

geo`教既野好悶`早就識了/33\

art × 2`好自卑*

隔離個2位小姐easy`viv`

畫的畫好令令呢;>

chi`悶到睡著了zzz

mus`睇tv;;;

lunch`viv句野好正`

豉油廠執粒`笑屎

recess`你度幫人改左個花名[腎虧佬]

腎虧呢樣野`仲有得分慢性

搞到我同viv`winnie係咁笑x))

math`mr.ng講野好搞笑[:

eng`去左學生活動中心`

聽個個新黎既外籍ahh sir叫chris/*

自我介紹`佢個d經歷*-

就咁就2堂-))

chi tsa`悶`就zzz左

放學`陪植木上7樓等到4.45分先走*-]

植木真係拽拽`仲未做晒暑期作業*3*

之後去左青衣城搵人`拎puzzle

攰`個書書好重呢`又冇留書

之後行海傍返屋企`

見到miss mumanus`chris`

嚇屎左*0*

返到屋企砌野`

今日整親隻腳呢t^t

痛痛痛`依家行路好慢*^*

刊登時間:2007-09-14 07:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]