` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

5*9

討厭ahh*

咁多人黎左我個blog`

都唔留cm!!!

作屎你ahh﹤

朝早起身.

都唔知邊個話我/]

係咁打乞次

今日測math^>

唔記得帶計數機

可憐可憐可憐可憐t^t

返到屋企攰得制

搞到又訓左.\_/.

討厭討厭討厭討厭

sor ahh`我唔係對你淡左呢=)

注意:

今日開始你地再唔係我既fd lu*^*

真的很討厭你們ahh

我唔可以再咁心軟原諒你地x)

刊登時間:2007-09-05 08:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]