` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

23*5

今日又好攰

唔舒服

想屎

 

放學`

我地去左toilet

你話唔知我地去左個度

ok

你話唔嬲

唔覺

lunch開始

我覺得

你又已經開始

你既小姐脾氣-v-

我同ashley都覺囉

 

直到放學我想知你咩事

我打俾小lo有冇同你一齊

佢話冇

sd msn同打俾你

點知你冇開電話

我地搵晒有d咩人會同你一齊`

都冇

 

 

唔知你嬲咩

唔好又話你冇嬲

我好憎聽到d咁既野

你講大話`

我會睇得出架

你講大話好明顯就睇到架

 

 

我已經好lun煩

咪再搵d野煩我

 

如果係我唔岩既

我講聲

sor

ok?

 

我好唔中意同fd嗌交囉

 

 

刊登時間:2007-05-23 07:32 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]