` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

14*5

死ET

同訓導講牙???

我地成班人都冇人淆你啦

臭臭臭ET-V-

 

 

聰明就會睇到D野,,,唔聰明

哈哈,,,咪睇唔到囉↓

 

你小心D牙

你知你啦,,,黑底既FD都冇晒

咩料都冇啦你

如果你再對我同D FD有咩唔好你死梗

你以為你同D牙S!R同MISS熟好勁牙

咪又係靠你牙媽

如果唔係你老母同學校D人熟

你E+訓醫院TIM喇

 

 

 

發覺自己之前識既FD

E+先知道原來係咁黑人憎

 

今日IH

要匯報,,,結果都好好

BUT我就係咁笑-V-

簡直傻左

BUT一向都係傻-V-

刊登時間:2007-05-14 05:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]