` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

28*4

唔舒服到仆街<33

 

 

 

原本今日返教會,,,

BUT我唔識踏單車,,,

SO冇去到<33

 

 

今朝8.幾起左身,,,

事關笨笨打黎-V-

佢去元朗上個個唔知乜鬼野

 

 

我牙媽侯先話等陣陪我落街打BADMINTON

點知,,,唉,,,

冇落到,,,

好想打BADMINTON牙

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                     

←PANDA   我討厭的-V-

刊登時間:2007-04-28 11:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]