` ♥aDD c0mMeNTs*}]

 

 今日1.去左長發體育館

有個傳道會

同小LOLO,,,戴寶,,,仲有個好似叫牙珊

YC同學仔

去到個到

早左N咁多

係到一邊傾電話一邊等佢地個班人

開始

有幾個人話我

隻眼同D牙

好似張敬軒

我O左囉

姐係諷刺我係男仔姐-__-"

BUT都幾好

眼大大,,,好得意

係個到飲左包野飲,,,玩遊戲,,,祈禱

有張卡同隻蛋形的種植既東西

BUT種野,,,我點會種丫

我種架話,,,佢得啦

廢事犧牲條生命啦-__-"

6點幾到就返到屋企啦

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-04-06 07:17 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]