真係好悶!!
又冇得玩電腦..
而我又吾想去跳舞..點解要選呢日???
我覺得個個都跳得好差..
重點樣表演呢?
一定冇人睇啦..係咪-口-..?
當我買左本yes"之後..番到學校.俾佢地係咁借黎睇-3-
而個本都吾係我既= =..佢話買多本..又俾番我買個本俾我.又俾番錢我..
咁好@v@....
雖然..我掛住你.但冇得選擇玩電腦!t口t
其實...真係想知.
你係咪真心呢?定係講假話?真係吾知.m_m
點解..點解....t_____t
時間要過得特別快..而係重要既時刻呢)_(
天日又要番學喇...又要過一個星期先再玩得v___v
吾知點解...上年明明過得好快架..
但係今年就慢左咁...
haha..吾知大家有冇拍拖呢??
有d想試呀..但係又怕羞>v<
好啦...臨走之前..再post張圖先..ka
哈哈哈哈...
今日好開心呀..終於可以玩電腦..-3-..
等到9點幾...佢先on呀..>_<..
之後到12點幾..呀b就俾我玩..而我都同得佢傾計喇.@_@
wow....我想玩個哈囉win呀>m<
但係要買點數...嘩..太貴喇....
嗚嗚... 下次我只可以玩4個鐘咋..仲要係六日添..唉>___< 真係好掛住你呀...>0<... 我依家成日係屋企都好悶....做d咩好呢@_@ 我岩岩係元朗果面番黎... 因為今日係旅行呀..^^ 我地坐車果陣..個司機吾識行..之後老妖又教錯佢wor.. 自己吾識行就吾好教人行啦.. 搞左好耐先自得..\口/ 又想嘔..-3-..去到果邊..完來佢地等待我地.. 哈哈..d壽司.. 我地一齊野餐..我帶壽司.呀婆帶魚旦.呀琪帶腸仔.而佢地就帶零食.. 呀符仲帶左壽司..俾左一個檸檬茶我飲^^..kaka 仲去喂羊咩咩添..又得意架^v^..~! 全部都係黑既...@@ 講住咁多先la..
哈哈..
今日very lucky 唷..
我番到屋企..食完飯.呀媽叫我洗碗.
之後我叫家姐開competer俾我用
我俾完細佬用.咁我就用la..
上左msn..zero:用我講左d咩...
吾知點講好呢.佢好似掛住咁.
叫我玩maple啦.之後又黎搵我同我傾計啦.
再俾細佬玩果陣.佢密細佬話麥麥麥..
但係佢聽吾明wor..- -..唉..
之後就咁咁咁喇...
講完好多廢話..= =