朝早...起身做運動~就去m記.同表弟一齊食,,
三個餐=v=..佢唔飽,,食左兩個,,我食薯餅//xd
之後出黎..
改左今日去奧海城@@....
係車到訓左訓xdd
行左行,,佢有事,要走先,,哈哈~~佢覺得好唔開心~諗住出黎行街,,點知有事又走左~
不過~真係冇介意過=v=...呵呵~
之後自己一個行=v=..第2次黎咋,,~~唔識行,都算正常掛,,,=v=..
走果陣,,,搭地鐵~到南昌站..個7仔到睇雜誌~
個靚女服務員~@@...真係好.~可能因為冇人掛,,問我需要d咩~我都係果講,,我周圍睇下=v=...
因通常都只睇唔買ma=v=..不過見係咁,,就買支橙汁黎飲,,~
呵呵~講埋吸管係旁邊~~都覺得好架,,~甜甜既樣望住我=v=...呵..
|