| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 10 日 星期六 |
 | |
第一次...  |
|
我係第一次睇完一本二百幾頁既書呀!!!果本可以話係愛心小說掛~
本書係子瑩ga!!!佢話好睇wo....我o係學校又睇左小小~!!
咁我問佢借左返屋k睇埋佢lo~幾好睇呀!!!!唔錯,唔錯....
果本書叫"假如沒有他"係梁佩瑚ga~我睇完覺得果個阿良好偉大呀!!!
為左唔想個女主角傷心而唔話比佢知自己有病&令佢對自己死心~
仲愛左個女主角8年!!!!可惜個女主角好遲先中2左阿良....
不過果時個女主角係同時中2兩個人!!!唉.....
最後阿良因癌症而死~!!
可憐的一個..........阿良~
 |
|
刊登時間︰2005-09-11 01:23 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 9 月 5 日 星期一 |
 | |
| 平安~ |
|
今日返學都幾平安...冇咩大事發生!!!!
放學就去左買野~行左好耐...仲好攰~
行到大約5點!!!!
今日非常平安....平安大桔~!!
 |
|
刊登時間︰2005-09-05 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 59 | »
|