| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 9 日 星期二 |
 | |
壞小孩&fa打返黎la~  |
|
晏晝又被前日果個小朋友整到我想發火呀!!!
成日o係到跳床~話佢又唔聽wo...都未見過d咁厚厚厚面皮既人ga~
我真係好好好好想大聲咁鬧佢呀!!!我只係比面佢阿媽...
我仲趕左佢出room門口好多次呀!!!我細妹話比我知佢上去話我點都唔開門比佢呀!!!
佢真係謂得冇錯~我細妹仲同個小朋友講我一定開門比佢~
個小朋友同我細妹講我一定會開門比佢wo!!!結果我開左,佢冇聲出呀!!!
哈哈哈....
夜晚fa打返黎呀!!!本來佢話琴夜返ga~不過佢要收埋d租...
so今日先返wo~
 |
|
刊登時間︰2005-08-10 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 8 月 8 日 星期一 |
 | |
壞小孩 &swimming....!!!  |
|
琴晚我3點幾4點先瞓呀!!本來諗住睇日出ga~
不過我冇耐就瞓左la....真係冇用呀!!!
令我可以去到3,4點都唔想瞓既野就係諗買咩生日禮物比阿珠&元人呀!!!
可惜我諗左幾倨鐘都係冇結果.....我仲諗左好多野呀~
朝早我起身就走左上去睇電視,有新野睇呀!!!就係"十萬頃情緣"呀!!!好好睇ga~
晏晝媽咪第二fd又帶左佢個仔黎呀!!!不過最克人憎既係佢見到我地食咩佢都話要食呀!!!
佢又唔係冇野食wo~煩到死呀!!!琴日果個都話好d呀!!!我瞓果時佢都會幫我整好d被...
唉....點解有咁多人間極品o係我屋k ga??
5點幾果時....細細妹走左落黎話去swim wo~叫我去收拾一下....
今次我飲左水呀~真係好耐冇飲過la~好彩d水冇公共swimming pool咁"乾淨"姐~
去到7點幾去偉強食野&睇電視~
返到屋k又食"姐梨"~好sweet呀!!!
 |
|
刊登時間︰2005-08-09 12:02 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 59 | »
|