| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2007 年 8 月 16 日 星期四 |
 | |
2007-08-16  |
今日剪左頭髮..
唉...個肚鬼死咁痛...
|
| 刊登時間︰2007-08-16 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 5 日 星期日 |
 | |
| 2007-08-05 |
其實用依個日記都係為左個相簿... 而且依個日記比起xanga多野玩..
唉...又無聊lu |
| 刊登時間︰2007-08-05 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 2 日 星期四 |
 | |
2007-08-02  |
今日個太陽非常之猛烈....差d暈低咁濟...[[比喻姐]]
今日同老公去醫院..攞藥..攞完返屋企玩..==都無咩玩..係到睇多啦a夢..唔錯既..
唉..又食左好多野lu..
p.s 其實有失憶症都唔錯...起碼唔洗記傷心既野嘛..
^^整完個日記...好鬼正..
The end.. |
| 刊登時間︰2007-08-02 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 8 月 1 日 星期三 |
 | |
2007-08-01  |
唉....太悶啦..^^玩返個日記先... |
| 刊登時間︰2007-08-01 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|