今日出左去旺角行街同pinky,行左好久........但大家都無咩
買到野,同pinky去街一定有個地方一定要去果個就係M記,
哈........次次去街都去........之後pinky睇中左一件衫,但去到
第二間又買人買晒果隻色,真係慘!!!!
之後落返元朗行左一陣,走啦!!!但今日行左好內呀!!!好累.......
20號姨媽做手術,希望手術成功......................
22號去街,但次次都話去但次次都去唔到,佢地幾個死婆,希望22號去到!!