佩雯日記~~
希望明天好過今日
每日都開心快樂!!!

當自已一個的時候也覺得快樂,
你便是成熟!!呵呵.....
puiman
暱稱: 佩雯
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.....
hea到唔hea......
回憶
日日都係咁..
無返學....
文章分類
全部 (127)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 127
留言總數: 32
今日人氣: 14
累積人氣: 2045
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 25 日  星期一   晴天


好玩..... 愉快 分類: 未分類

今日10點去喝茶,之後12點幾去大如山探人,不停坐車呀!!!

3點幾先落返去東浦,買M記食呀!!嘩....好餓呀!!!之後係

表哥車到食呀!!差唔多5點先返到屏山.......好累呀!!

6點係new way同小敏慶祝生日呀!之後係new way門口同朱妹

傾左一陣,之後佢地都黎到,就上去啦!嘩.......6點幾可以唱到凌晨

5點幾,哈......之後唱K啦!6.30有自助餐食啦!我地不停拿野食呀!!

好多野食呀!!之後個個都食到好飽呀!之後婷同寶心聽到有個女人係

電話喊住同條仔鬧交呀!!之後我地又睇到有雙gay佬.....哈.....之後我地

唱K....食野.......同影相啦!!!11點幾切蛋糕喝香賓啦!!D香賓又幾好喝喎!!

之後12點幾小敏走啦!!1點幾我地都走啦!!我同婷同羊咩去坐車,羊咩坐77走啦!

我同婷去坐的士,我地次次都行到好遠先坐的士,哈......我地仲去百視達買碟睇呀!!

之後行到馬會先坐的士走啦!!!

                             小敏:生日快樂!!!

 






訪客留言 (返回 puiman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]