今日無咩既做,阿珊最後都無打電話黎,佢可能同佢爸爸食lunch
所以無打黎.....之後係屋企睇下碟、聽下歌,整下相又一日啦!!!
都幾無聊........................
p.s.今日阿珊返學唔知點呢??