今日去左旺角行街同pinky,行..........行左好久........
pinky買左鞋,我買左阿珊份禮物同個錢包,
個錢包係灣仔見過就無見過啦!原來旺角都有最後買左佢,
哈...........之後去左荃灣pinky買電話,之後走啦!
之後同阿媽食飯,之後同表姐跑步........走啦!
p.s.今日好累呀!!