今日約左小敏同阿珊去食lunch,12點20分到左,阿珊都未落黎,
之後小敏都到埋,差唔多1點阿珊先落到黎,俾埋份禮物俾阿珊
之後我地去左明皇食野之後行街........行左一陣阿珊要上返去上堂,
我就同小敏行街啦!其間我地食野,睇野咁啦!之後join左婷同羊咩,
之後行左千色,婷就走左,因佢要幫人補習,之後我地三但去左M記
食雪糕,傾下計,之後等阿珊放學,我地去左i.t.小敏同珊買野,之後婷
都黎埋,之後佢地買完野,羊咩走左,一陣我都走啦!佢地就去食飯!!!