今日俾表姐打黎糟醒,之後佢同我去左元朗食野,
之後又同佢行街買野,佢一日之內用晒贏麻雀D錢,
哈.....勁呀!之後落左屏山,晏D阿媽同姨媽去左
食飯我就家姐同佢男友係屋企叫pizza食,哈......
個個都食到好飽,哈..........