今日家姐放假,之後佢話去唱K,咪去囉!唱到5點幾,走啦!嘩係元朗
行左好內,都唔知去邊,又無野行,之後諗住買冰皮月餅,買唔到,無貨,
之後叫家姐男友去上水買,又買到。8點幾去食飯啦!終於食啦!
去到送左兩盒俾兩個姨媽,我地又無,唉.......鬼叫果個姨媽,又黎左又唔講
頂............之後個個都黎晒,食啦!羊羊都黎埋,哈.......佢好得意呀!!
之後食完家姐男友送埋姨媽返屋企,我地就走啦!!
p.s.俾人串,爆討厭佢.......
p.s.阿媽,姨媽生日快樂!!