今日同阿媽喝完茶,阿媽話表姐今日好似話BBQ喎!
我再次打俾表姐,佢話你想燒??我話係呀!之後佢話咁燒囉!!
之後1點幾我地去買野食啦!哈....買左好多呀!之後小敏打黎話BBQ,
我話唔去啦!!因係我叫表姐燒既,所以唔去啦!!之後我地6點幾燒啦!
之後好多人燒,家姐放工都黎左,佢男友都係!哈.......好開心呀!
我地燒完,表哥佢地先燒,我地燒到12點幾走人啦!!!
p.s.Thank you表姐,如果唔係都無得BBQ.......