今日第一日返學,返8:30約左pinky係美意屋等,佢到左
我地就上去信儀啦!上到頂爆累呀!之後入到去大部份人都到左,
之後整下班務就上堂啦!本來諗住同阿蓓去食飯,佢又唔開電話,
之後同左三位同學同埋pinky去食飯,又係去百份百食,之後
去廁所,熊貓就話交換電話啦!咁快既???就係咁識左熊貓,美絲,阿佘!
但都唔熟囉!!之後又上堂,個阿sir好kid囉!!之後又放學,都好悶下D堂!!
p.s.以為放10點點知放3點幾!唉.........