今日,我又係同周星星傾計,
佢話lei個畢業禮好悶,又要呆坐兩粒鐘wor~
佢真係死性不改~我都冇佢咁好氣!!!
又要綵排,真係煩!!
唱歌都唱到我甩牙“較”呀~
企到我隻腳關節變形呀,爭D~
到左正式畢業禮嗰陣,我地都好緊張∼
個校監十年如一日,都係廣東話唔正同埋個樣冇變LOR~
個校友謝朗星又樣衰WOR!!
到遊藝節目時,嗰個胡明思打鼓駛唔駛打得咁大聲吖,震到耳膜到穿!
放學去食魚蛋,YEAH!
升中放榜仲有3日咋~
希望入到蒙民偉LA!!!
離開坪石天主教小學仲有3日!!
好唔捨得呀!!