|
|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
◆`HAPPY._.  |
分類: 未分類 |
哈哈哈
今日music , I.H堂都訓左-_-
I.H堂仲俾LLH記我訓教-_-
但係唔係點解...( I.H堂真係好鬼悶-_-`
科學堂笑鬼死xb;
明仔-_-`又係度扯旗. . .
lunch個陣好HAPPY`
雖然. . .冇去食到lunch-3-
但係去左2C玩._.`
其他2B , 2D個d人又入泥*0*
成堆人係度玩`笑鬼死
但係返到打鐘班房個陣-_-`
真係火囉唔該-,- (不過廢事講-_-`
數學同英文堂係完全冇講野-_-`勁冇mood'
------------------------------------------放學個陣
去左睇書....
見到超多本鄭梓靈>0< 勁開心`
可惜 我邊有咁多錢買-3- (幻想下好喇xb;
不過最尾買得一本`
跟住走人------------係地鐵到食野....點知
俾朱sir見到-_-`俾佢笑住咁話-3-`
跟住架車到左`
入左去同朱sir一齊坐,,,,[不過都係隔左一個位-v-
超好笑囉-0- 係咁講埋d無聊野~
|
| 發表時間:2009-10-22 10:17 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 144 | »
|