今日一起身就食早餐喎~~我牙妹行得好慢牙~~我番到學校見到佢地坐咗係到話野牙~~到了上課時,我地好留心上課牙!!!好快就到食午餐了,好Yeah!!食野啦~~好好好............味牙~~又到第9堂啦!!我好開心牙!!就黎放學啦~~Yeah!!放學至後我地去咗打波牙~~我打到5點就走啦~~我去小學把牙妹一起番屋簷啦~~