| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2011-10-10 |
分類: 未分類 |
今日都算幾開心.yo!原來坐尼個位都吾錯.有個同志.哈哈xd英文堂.中秋係到自言自語
望曬全班冇個聽xd佢係到鬧人都冇人理佢.雖然真係有d慘.but佢話我地吾知醜囉:( 9爆!
英文小測真係幾難:(多數吾合格!合格我跟劉松仁姓!!!!放學留低整壁報.話左個ok大既winnie the pooh
睇落怪怪地.-_-不過都畫好拉.冇辦法:p整到6點幾.難得大小汶主動黎搵我一齊放:p
之後佢哥哥車埋我返屋企.好正:)不過都幾尷尬下:p
|
| 發 表 TIME;]2011-10-10 08:47 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 320 | »
|