| «‹ August 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
| 2009-03-14 | 分類: 未分類 | |
點解d時間過得咁快...
今日冇返band,好凍..=.=
呢2日打排球..
隻手一點點紫色....
不過好好玩...
開始以為自己唔得...
我覺winky真係好...
好在佢講d野令到人地好明白..
佢講完,,,我就做到了.....
ya!...
星期五,,,
考排球開波.....
開到4個.....
好玩,中2排球^^.
白色情人節快樂....
要快d做埋art d野....
聽日堂姐結婚,著咩衫好????
| | 發表時間:2009-03-14 10:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
★╯ 魚蛋♂ 於 2009-03-16 07:02 PM 發表:
cm∼∼ hallo!!我係魚蛋呀!!記唔記我啊??
返可銘band喇 日日都得我一個反!! 好悶ge!!
魚蛋上!!!
|
|