啱啱睇完無綫,,覺得有少少無聊...
又係果d鬥串咀ge野...
今日晏就去左搵god father傾計
god father話「人無論在生前或死後,都是活左一個框框之中」
呢個係無得改變,唯一可以改嘅係自己嘅想法!
的確係咁
當日 我就係因為佢嘅一句說話 搞到自己咁辛苦
而家 我都係因為佢嘅一句說話 決定放手 唔再執著
想自己開心 唯有改變自己嘅想法