今日呢..終於都講左IS要喺22号RETEST AR~~
最衰都係2B嘅李XX囉...
普通話,,青蛙仔發惡..但都係冇人理佢..好可憐啊!!
中文,,好好玩呀!!勁鐘意上呢堂喎!!!
PE,,7個唔上堂,,激刊呀嬸好嬲呀!!!
玩跳高 & 跨躝..
我跳到100就唔得喇..THEN 跨躝仲仆埋街....=,=''
LUNCH,,M記..我諗住換公仔架..不過最後都冇換到..
算數,,反正傻bb都會幫我換..THZ啊~~
HOME PERIOD 點完名之後,,口水鍾話我喺RUBY果個口號設計比賽拎到第一呀!!!!!!
WAHAHAHA∼∼∼∼勁開心..仲俾左本簿我...
都幾Q架..THZ偉,,傻bb & 嘉嘉啊!!!!!全靠你地我先可以贏到咋...
MATHS,,溫中文默書..
中文..肯定100分啦我...
THEN......青青姐竟然為左我地向黃老師講大話...!!!!
放學,,搞埋CYC啲野就走人喇!!!
~THAT'S ALL~
|