好緊張呀!!!
今日放左學要story telling 呀
好驚好驚..
我地係第二組..
到我講野果陣..成身都"陣"晒...
10幾分鐘之後...
終於都講完喇!!
我係講錯左2個字架!!
之後我地仲拎到個2nd running up tim...
好野..
多謝大家咁支持我地呀!!!
then 番去202考 chinese oral exam..
我有個字唔識讀呀!!!
又冇左一分..
唉~~~