puiyee
暱稱: 佩......係我!!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
我快要瘋掉了!!!
YOYO!!呢日你大晒!!
這是開心的一天呀!!!!
好久不見..我又來了!!
哎喲!!你玩夠未呀!!

日誌分類
全部 (553)
每日之悲傷 (32)
每日之無聊 (101)
每日之開心 (69)
每日之煩惱 (30)
每日之極憤怒 (14)
未分類 (307)

每月文章

 kaykaykay謝安琪     
 
    09好多謝安琪吶喊演唱會.....正呀!!
   
 
 
      
     
     
 
     
 
    
 
 
     
 
 
 
 
 
       
 
      
 
 
啤啤啤可愛BEAR
 
         人生中的第一隻啤..從此與
           啤結下不解之緣.......
  
           09年1月1 日一週年
            記念禮物 ^^
  
          09年17歲生日禮物 
  
08年16歲生日禮物
  
      
  
  
  
  
  
  
 
  
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天


心情日記一則 分類: 未分類

home period :check 校服...勁多人冇帶腰帶喎..狂問人借..天真的sailor唔知!!!=,=

今日著左套RSP 嘅 u..乜事都冇..

EPA:check 卷...唔好提喇..好想去死呀!!唔知點解自己可以交d咁嘅野囉!!

maths,,訓覺啦...zzzzZZZZ"

geog:check 卷...我pass  ga!!!!mr chan  俾我果陣話我good呀!!^^

不過我都係覺得好低分.....人地成part冇做都高過我...

之後又搵唔到佢有改錯嘅地方...勁嬲囉!!!交卷果陣係勁大力拍去佢隻手到!!!!

then吹水  together..我地用中文問..佢用eng答...

中文:check paper 1..林同學好野..佢篇文簡直似perpect呀!!!

中文係我一科直得自豪架!!!^^

maths:寫左d野...傳俾人果陣俾sailor收左張野..

佢問daisy邊個寫..daisy唔講..佢話當係daisy寫.....

搞到無晒mood...同偉玩message.....sor!!又搞到佢上唔到堂!!!

lunch,,同佢地夾好晒口供,,向sailor坦白....

sailor好廢囉!!!佢問我地咩係gur喎......??唉!!!!

then去華記....買野上hall食...勁好笑..諗晒d plan...

eng:做過d咩呢????冇乜野做...玩查字..查到落堂!!

去RSP 同佢講唔去ON DUTY....點知我想黎過陣見到MRS CHAN走人...

我諗佢係我地學校第一個人走架~~~

上到去搵埋D人去見SAILOR...

佢話唔會俾咩罰則我地喎!!咁我地係唔係應該多謝佢呀!!!!咁大方呀!!

THEN去救世軍 HEA...5點半閃人..

死喇!!我9記得左約左偉喺千思呀!!!!

SORRY呀!!!






訪客留言 (返回 puiyee 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com