第一日返學
老豆俾左封利是我..
食左碗通粉先出門口
自己一個好冇FEEL呀!
ENG:都OK啦
EPA:繼續冇聽書
CLASS ASSM:講番life wide learning day 野..我都冇玩過d野..乜都唔知
中文:m室上..ok啦
music:次次都係俾青蛙話我地好嘈..
eng:好快上完
lunch wif coby, daisy *2 , vicky , 蚊
comp:mr wong 俾時間我地做maths hw..咁好ge??
maths,,完全唔明佢講咩
ather school,,調位..同小杭坐..隔離係女班..女班前面係daisy..我前面係活豬..活豬隔離係曾兄...又排玩lu....
|