EPA:CHECK HW..THZ DAISY
MATHS..又唔CHECK EX BK..我做得咁辛苦..衰肥鍾
GEOG:好無聊呀!!!好討厭哨牙CHAN,,,成日溝女..係唔係呀SIR黎架..不過有時都幾好玩
中文..好悶呀!!
MATHS,,做數做數加做數...
LUNCH wf coby,daisy,vicky..好飽呀!!
eng:dictation..100分呀!!好野!!
放學..佢地去睇男c比賽..我同黎明走先..返屋企換3...搭車去柴灣搵人
返到屋企6點9..媽咪仲未返..真好彩..^^
|