今蕉早本來想同家姐出去食野..
點知我搵極都搵唔到我部手電..
然後打俾媽咪,,佢話喺佢到
等媽咪返到黎,,我問佢拎返部手電
佢話要等到25号(家長日)睇下點喎..??
有冇搞錯呀!點可以咁架
又同媽咪嘈...
但始終都唔夠佢講,,,
次次講到呢個moment,,佢都係要講我d成績
一講成績,,又話我拍拖
咩事呀而家!!!次次都係咁,,我講左幾多次,,我冇拍咩拖呀!!!
而家係邊個做錯呀!!係邊個偷偷地收左我部手電呀??
次次都係話我,,又唔見你收家姐果部
你根本就係偏心,,
我讀唔到書都係你地搞成架
係邊個從來都唔理我呀!!??
冇人理,,我仲讀黎做咩啫??
好!你話驚我夜晚傾電話,,我就將手電放喺你到...咁你仲想我點喎
我憎死你地呀!!!!!
你地幾時有真真正正關心過我呀!!
係呀!!我係鍾意同我D fds一齊都唔想同你地一齊呀!!
咁係邊個搞成架...係邊個將我變成咁呀!!
係你地呀!!!
既然你有個女,,有個仔,,咁做咩仲要生我喎...
你知唔知,,我真係好討厭你地呀!!!!
i want to have my own freedom,,,can you give me??
|