today老豆唔洗返工...
so一早起身就出去hea
唔知點解??我愈黎愈唔鍾意留喺呢個所謂嘅屋企
打左俾嘉嘉..佢媽咪同爹啲返左大陸.....so去左佢屋企
到11點幾約埋d人去neway
唔知邊個叫埋佢出黎
好!既然佢黎左..咁我都可以親口講啦
講左好耐,,講左好多野,,講到自己d眼淚都出晒黎
呢D野唔到我地自己選擇,,有時好多野都係個天注定
講左出黎係好唔開心
但對我地大家都好
出neway果陣個個都好down
見到佢自己一個走果陣,,個心好唔舒服
then我自己走...本來偉話陪我..
但我好大聲咁罵左佢地..
點解要叫佢出黎,,你俾我自己handle自己d野啦!!
一個人好嬲咁自己走去表哥屋企
訓醒覺就咩事都都冇
返屋企..唔想同人講野
唔該你地俾返d私人空間我啦
PS:對唔住呀!!!
|