起身換衫,,
11點幾成家人去乾媽到
2個呀哥未訓醒啵!!
俾乾媽大聲咁的左佢起身..
唔多認得佢地lu.....
好陌生呀個感覺!!
之後去飲茶,,
有時我覺得乾媽仲長氣過媽咪....
猛叫人食野
then行左陣街番屋企
佢地由佢地傾,,,得閒又講果件事
然後我同細佬 &兩個呀哥去打波..
原來佢地好勁架
------------------------
返去屋企,,俾乾媽話我好男仔,,
叫我唔好成日打波,,
做番d女仔野多d喎....
但無計啦,,,鬼叫我跟媽咪住咩......=,="
be cont.
|