今蕉媽咪番大陸,,等老豆就黎走果陣,俾張野佢簽..無罵
唔洗睇書,,聽BK SHARING
HIST,,好乖咁聽書..
MATHS,,QUIZ..唔識3題
ART,,又係畫POP STAR..HEA左堂..唔想畫
ENG,,原來MRS CHAN都知架!!我今次完喇!!!
LUNCH,,2C vs 2D..........6:4 ..險勝2D!!!2C加油!!
GOEG,,哨牙CHAN無返!!整中史..
中文,,無聊=,="
放學,,喺課室整中史
愈整愈無心機..
THZ 杭,,黎明,,女班,,DAISY,,活豬
幾個人幫手整好果40個字
6點走人
PS:今日為左個中史搞到好煩...仲向好多人發脾氣!!
SOORY呀!!
|