勁唔想返學!!
唔想面對!!
ENG,
中史,
ASSEMBLY,
HISTORY,
全都是擔心ING
MUSIC,,收到KING KONG 張野..
LUNCH,,搵KING KONG..拎左人生嘅第一張BLANKMARK
灰爆!!
COMPUTER,,PRESENTATION...
MATHS,,返課室果陣,,同MRS CHUNG一齊行..
原來佢知道件事...問我咩事!!
講左俾佢知...佢無罵到..
只係講左句:你係女仔黎架,,點可以講呢D野架..蔡佩儀,,我對你好失望
好DOWN呀!!
之後我舉手答問題,,佢都唔叫我喇!!
唔制呀!!
KING KONG !!我要咀咒你!!!!
放學,,睇師生排球...5點走人
去買野俾媽咪整
|