復活節假嘅最後一日
可憐嘅我仲喺到做功課....
----------------------------
諗住最後一日有咁晏訓咁晏
點知8點就俾媽咪的左起身..
為嘅係要去百佳拎油..救命呀!!
番到黎飲左成罐可樂
搞到有d想嘔
--------
而家好想訓覺..
但又要趕功課
d書拎晒番黎睇都無睇過
聽日又要搬番去locker
唔制呀!!!
我唔要返學呀!!!!!!