啱啱去睇完醫生..
原來我個BOOKING過左..
等左勁耐囉
個醫生話我係夜訓喎...
又話我成日摔眼..搞到感染
死得,俾人知道左我幾點訓TIM
之後俾左枝眼藥水同眼藥膏我.....
出醫生房過陣,,個醫生仲話:
「記住唔好再摔眼喇,,如果唔係你會睇唔到野架...知唔知呀」
O晒,,個醫生仲當我係BB咩