我7點無啦啦彈左起身
之後打電話嘈醒埋嘉嘉同我去食早餐
去西灣河嘅大家樂到食←佢為左就我咋 THz喔!!
之後8點半我以為係9點半so仆到咁死返學校..
一返到學校就見到coby同她的媽媽
經coby一講
我就知道自己又白痴左lu..
so 急call嘉嘉唔好走等埋我
then call 埋煒去公園hea + 吹波經
點知個天又落雨
3個人得嘉嘉有帶遮仔
我地避雨避到9點7到..
自己一個跑左去學校
個袋俾左嘉嘉拎返去屋企
跑到返學校係totally wet lor
個校工好好人咁俾左張tissue我
then見到mrs hung
佢嘩左一聲then話我做咩唔避下雨先返..
咁如果我be late你係唔係唔罵先??
等左班長者勁耐..佢地成10點幾先黎..遲左成半粒鐘
then帶佢地遊學校....
at last,,去mmlc到整貼紙相
等左勁爆耐都print 唔到出黎囉...
仲要搞到我隻右手勁累bcoz要企喺d長者後面,,幫佢地控制部電腦
到12點幾影埋張大合照先走得....(期間俾隻相思嚇親)
同grace搭車閃人..
再去嘉嘉到拎返個袋and食埋晏再煲多陣碟先死返屋企
PS:我係無心架...SORRY呀 BENEDICT!!!!
|