等我打番篇流水式嘅日記啦
1030 ─ 起身睇多啦A夢
1100 ─ 食早餐
1230 ─ 等媽咪返黎食晏 (其實我仲好飽呢)
1300-1640 ─ 喺床到睇書 + 聽歌
1640-1700 ─ 睇KERORO
1730 ─ 轉有线睇魔術
1800-1900 ─ 同細佬玩波子棋
2000-2100 ─ 食飯
2200-0200 ─ 開機chat & play
it's the end of today..
好悶嘅一日喔>@<