訓到10點3先起身
好快咁換衫返學
1058去到巴士站...
同garce由乾蒸等到變蒸化
那姑姑仲未現身
原本個訓練係1115開始架..
但要等d同學仔so1130先開始
無無聊聊的過左2個幾鐘..
0130散band
去太安樓食lunch wif grace & 姑姑
then grace 返band and 姑姑&me去太古城
好想去那個什麼哈爾濱冰嘟嘟...忘記了它的名字喔
但係就要著長褲and波鞋..
咁就冇得入lu..
then去玩具反斗城 hea左陣
搭車閃人
去天悅買左張咭俾晉廷
短短嘅30分鐘..俾天悅d人煩死左
番屋企抖抖
|