puiyee
暱稱: 佩......係我!!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
我快要瘋掉了!!!
YOYO!!呢日你大晒!!
這是開心的一天呀!!!!
好久不見..我又來了!!
哎喲!!你玩夠未呀!!

日誌分類
全部 (553)
每日之悲傷 (32)
每日之無聊 (101)
每日之開心 (69)
每日之煩惱 (30)
每日之極憤怒 (14)
未分類 (307)

每月文章

 kaykaykay謝安琪     
 
    09好多謝安琪吶喊演唱會.....正呀!!
   
 
 
      
     
     
 
     
 
    
 
 
     
 
 
 
 
 
       
 
      
 
 
啤啤啤可愛BEAR
 
         人生中的第一隻啤..從此與
           啤結下不解之緣.......
  
           09年1月1 日一週年
            記念禮物 ^^
  
          09年17歲生日禮物 
  
08年16歲生日禮物
  
      
  
  
  
  
  
  
 
  
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

站內搜尋
RSS Feed

2005 年 7 月 6 日  星期三   晴天


RUBY好野... 分類: 未分類

今日又差1分鐘就遲到喇~

本案媽咪喺佢出去時嗌左我起身,但我又繼續訓喎...搞到搭5先起身.....

勁趕...上到一樓見到ms leung啱啱上左去105,仲要珊門tim..

又害左一個fd tim..sorry呀~希望你唔好俾個ms leung罵啦...

home period:成9個字都聽吳老師吹水...無聊..

聽講座:知識產權..既無聊又白痴..鬼唔知要尊重知識產權咩?但唔做咋ma?

到左四社話劇比賽:好搞笑呀!!!

emerald:講朋友架...都幾好嘅,但我唔明個結局囉...maybe係我蠢掛....

 topaz:瘦身..唔錯..呀媽好靚女架..^^

當c生出場果陣,有人塊面好紅呀~好熱?

sapphire:預知未來..我鍾意佢d音樂啫...

到左ruby:一出場就全場拍晒手,佢個樣好怪呀!!!仲要一野打去個女仔到,

真係好想問下佢,你係唔係男仔黎架..打女仔,有冇搞錯呀!!!!

社長扮校長..有小小怪嘅感覺...都唔似,好想睇下佢同王天明一齊扮正義prefect會點?

兩個社長扮超人版嘅正義prefect,正呀!!!

到左頌獎:紅社玩晒,4個獎拎左3個..身為紅社人都有d自豪..今年嘅婦女會盃仲唔係我地拎..

放學即刻返屋企,太熱喇~

喺大堂到見到媽咪,原來我地兩個都無帶key....


 



 






訪客留言 (返回 puiyee 的日誌)


黃怡~ 於 2005-07-07 01:13 PM 發表:
我地topaz係暇好架~~Ruby都係~~但係sapphire就...........(唔使我講大家都知喇~)好心喇~~係個1b20,唔好以為佩儀同yoyo同係好friend,當你係寶,其實佢地當你係草~~做人要有自知知明,唔好以為個個都認同你喇~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黃同學,唔好咁激好喎~
好傷人小小嘅自尊架...
Posted at 2005-07-07 03:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大瑤 於 2005-07-06 10:23 PM 發表:
TOPAZ踩場!!!!!!
 
NONONO!!!你o地通通都錯!
 
Topaz:萬歲!!!(Topaz王道)
 
Ruby:不俗=w=
 
Sapphire:唔夠我o地o黎~~~呵呵呵~~~
 
(阿...阿mandy妹妹,你串錯字喇啵)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

何方神聖,夠胆黎踩場...
 
------
 
算啦..唔好為左d咁嘅事而嬲啦..
唔直架...激親自己就唔好啦..
Posted at 2005-07-07 03:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MANDY 於 2005-07-06 04:21 PM 發表:
the drama ...
 
sapphire:batter
 
ruby:best
 
topuz:good
 
...:.....ok la
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咁你咩意思呀!!!!!
小朋友,黎踩場?
我身為紅社人唔肯過你架..
------
講笑姐...其實我都覺得sapphire唔錯架....
 
Posted at 2005-07-06 04:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com