因為先幾日果件事..
搞到個人好DOWN
收埋左自己,,冇同人講野,,冇出街,,冇開機..
做左幾日透明人..個感覺更係唔好受啦
今日算係解放掛
成班人上去嘉嘉屋企煲碟
我睇睇下係訓左架=,=
俾蕭B玩....
之後ar塋話鬥快..
係痴架成件事..
鬥快飲左500ml ge檸檬柑桔...←蕭B is winner
鬥快抄報紙...←係無人可以玩到尾
寫到我隻手係抽筋咁際...
鬥快流眼淚...←咁呢個緊係我羸啦
之後係痴左咁喊
我真係懷疑自己顛左囉
幾分鐘後,,又無野咁再玩過..
鬥快跑樓梯去20樓..
跑足11層..
都唔係少架..個個都索晒晒氣
最後係由呀偉先生羸左架
個個都濕晒
5點半就返黎屋企沖涼
好正呀!!
PS:年年都要幫自己定個目標..
我今年嘅目標係,,,
我唔會再咁輕易玩果啲鬥快遊戲架喇!!
同埋呢個,,年年都咁講,但都做唔到嘅係:
我唔會再喺人地面前喊,我唔做喊包呀!!!
|