嚫d人走晒,,講返星期五至今日嘅野
星期五果日,,放左學之後去打排球...
之後同左宝宝,daisy,呀蛋,牛丸,呀ling,濤子,大dict去m記吹水
大dict請飲野...
玩玩玩n講講講....
笑到痴左XD
7點到送左呀蛋去搭車
THEN送埋大DICT同DAISY去搭車
之後同宝宝行返屋企..
喺圖書館出面同宝宝傾心事...
好耐好耐都未試過咁樣同人講我啲野
係真架!!我需要一啲知己多過家人或是男友!!!
傾到唔知幾多點先走!!
差唔多到公園果到見到我老豆..
佢一見到我就即刻罵...
"你死左去邊到!!而家都8點5喇,,返咩學呀!到8點半未見係我地都要報警喇"
我一直無言...
返到屋企,,就俾蔡太狂插....
偷偷地同DAISY SD SMS...
知道左件事嘅小小發展....
食飯果陣蔡太話打過晒俾我啲朋友同學
我唔知我D FDS同佢講左D乜,,SO唔敢點應佢
之後忍無可忍咁嗌左句,,
"唔信我未打去俾黃明孝問囉"
唔講還是好,,講左之後勁驚佢真係打..
你都知蔡生蔡太幾白痴架啦
之後9點幾宝宝打黎,,
宝宝同我講唔好意思!!!其實最SORRY嘅係我!!
係我搞到你地喇!!對唔住!!
之後同DAISY傾電話....
我好辛苦呀!!
-------星期六-------
蔡生無返工!!
細佬偷偷同我講,,尋晚佢地搵到我部手機
打晒俾我通訊錄啲人!!!
仲有...我由細到大啲日記,,啲信全部都俾人睇晒!!
焦早食左塊白麵包...
到晏晝都無食野UNTIL DINNER
唔講野,,唔食野,,整日喺房
點解我唔病架?!
---------今日-----------
10點就俾蔡生的左起身
話去飲茶...
飲左杯水就喺SOFA做功課..
到12點到蔡太叫我換衫..
我講左:我唔去!"
"點解唔去?"啤住我...
"我點解要去呀?!"好大聲咁答佢..
之後又係俾人狂插...
自己無言咁望住電視流淚
蔡太話"如果你唔係我生嘅,,我一早就唔要你"
我心諗"如果我唔係你生嘅,,或者我而家會好好好開心囉!!!"
對眼腫左...好辛苦!!
等佢地走晒..對住張被大嗌!!!
天呀!!!
我唔想再係咁樣呀!!
點解你要咁樣對我!!
我要病你唔俾我病..
我要一個家你唔俾個家我!!
我做錯D乜呀!!!
好討厭呀!!
|