今日又再次俾人收學生証
↑
最衰都係架50M.......等到50分先有車..
5分鐘點返到學校喎...
READING TIME,,好眼訓呀!!唔想睇英文書呀!!
BIOLOGY,,轉左PHYSICS..喺BIO LAB上PHY...感覺怪怪的!!
中文,,討厭中文!
PTH,,講j.q.x.....唔明呀!!但抄晒答案..佢以為我地好勁?!
白痴daisy要補PTH!
ENG,,講LE..都唔聽架啦!!
MATHS,,好煩厭呀!!又難又唔明!!
LUNCH,,食格餅同思樂冰,,飽到想嘔呀!!
COMPUTER,,今日冇發顛..好正常咁上堂!!
ENG,,洪同學,,你同佢講清楚啦!!
AFTER SCHOOL,,同BOBO行返屋企..
講左好多野,,佢好可憐呀!!
去圖書館借書..
返家訓覺
------------
食完飯搵GIRORO..
THZ嘉林仔幫我PRINT野
PS:聽日唔去LU...
|